سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام آنکه وجودم زوجودش شده موجود

روش مخزنی پسرا

سلام خوبم خوبین ؟چه خبرا خوش میگذره هوم؟

 میخوام روش مخزنی پسرارو براتون بزارم بخونین بدونین هه هه...

وقتی می خواد شماره شو بزور قالب یه دختره کنه :

پسره : خانوووووم ؟ یه لحظه لطفا ...!
دختره :
پسره : ا... این چه قیافه ایه ... ببخشید ... می تونم ....؟
دختره :
پسره : از خانوم با شخصیتی مثل شما بعیده ! من که قصد بدی ندارم ! فقط می خواستم اگه می شه و امکان داره با خانوم خوشگلی مثل شما آشنا شم !
دختره  ( و اگه 2 تا دختر باشن , بدون شک و 100 ? دختری که پیشنهاد خطاب به اون نیست جواب می ده!!!) : آقا برو پی کارت !
پسره : با شما نبودم ! با بغل دستیتونم من ! دختر خوبی باش دیگه ! بیا شمارمو بگیر . باور کن من اولین باره تو عمرم به یه دختر دارم پیشنهاد می دم!!!!
دختره : آره کاملا معلومه .
پسره : باور کن , چرا باید بهت دروغ بگم ؟ اصلا بهم میاد دروغگو باشم ؟

در این مرحله پچ پچ هاشون شروع می شه و دختری که هیچ کدوم از 280 پیشنهاد امروز خطاب به اون نبوده !!! به اونی که همه دارن بهش پیشنهاد می دن می گه : ولش کن ! قیافه ش معلومه لات و بی سر و پاس ! بپیچونش بره ! زشت هم هست تازه ! بهشم میاد بو عرق بده !! و زحمات و کاری که از مخ نازنینتون کشیدین ... تو این لحظه کلا بر باد رفته می شه

پسره : الان یکی بهم گیر می ده ها ! بیا بگیر دیگه شمارمو !
دختره : سکوت می کنه!
پسره : ببین تو تنها کسی هستی که من ازش خوشم اومده تو عمرم...خواهش می کنم ...

اکثرا تو این موارد که یه دوست این ریختی کنار دختر مورد نظر باشه , ترفندها و روش های مخ زنی درپیتی شما آقا پسر محترم جواب نمی ده! پس سعی کنین یه دختر تنها پیدا کنین ... یا اگه هم دو نفرن , مثل مورد بالا ,یکیشون آنجلینا جولی نباشه و اون یکی شکل خیار درختی !! چون این خیار خانوم محترم مانع رسیدن شما آقا پسر عزیز به هدف های شومتون می شه

حالا ...دو تا پسر تو ماشین , هدف : دو تا دختر پیاده ! ( البته هیچ کدومشون بند خیاردرختی رو شامل نمی شن)

پسر 1 : وااای حاجی , چقدر دوست دارم با این خانومه آشنا شم !
پسر 2 : کدومشون ؟ سمت راستی رو که نمی گی ! چون مال خودمه ها!!
پسر 1 : نه ! سمت چپی دلم رو برده , امروز روز عاشق شدن منه حاجی !
پسر 2 : چه سرنوشتی ! چرا امروز باید انقدر قشنگ باشه که من و تو همزمان گمشده هامون رو کنار هم پیدا کنیم ... چه اکیپی بشیم ما 4 نفری

منبع : www.Farshadx.blogfa.com

****************

مـنم یه زن از جنس تــــبر
بی صدا میزــــنم از پشت خنجر
منم یه زن با غرور و یه قلب
دوس داشتن حالیمه اما بی کلک...!!!



[ چهارشنبه 90/12/3 ] [ 10:1 صبح ] [ afaride ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه